marți, 16 martie 2010

Greierele si furnica

Un greier si o furnica se intalnesc in timpul verii.
 -Ce faceti, doamna Furnicuta?
 -Uite ca fac treaba pentru iarna.
 -Nu vrei sa asculti noul meu cantec, doamna Furnicuta?
 -As vrea, dar nu am timp pentru ca am multa treaba.
 -Dar de ce?
 -Daca vine iarna o sa avem nevoie de mancare pentru a supravietui.
 -Dar nu mai ai timp pentru a face treaba? Mai e mult pana la iarna!
Si Greierasul intoarse spatele si pleca cantand.
Cand a venit iarna, Greierasul s-a dus la Furnicuta.
 -Doamna Furnicuta, imi dai si mie un graunte te rog?
 -Vezi ce-ai patit daca n-ai muncit vara!
 -Stiu doamna Furnicuta, dar imi dai un graunte cat de mic?
 Furnicuta se gandi putin si spuse:
 -Am o propunere! Ce-ai zice daca ne-ai canta si noi te vom rasplati cu graunte.
 -De acord! Spuse multumit Greierasul.
    Si de atunci Furnicuta cea harnicuta a ramas prietena cu Greierasul cel vesel.
  

Proverb:
   Nu lasa pe maine ce poti face astazi!
   

12 comentarii:

  1. frumo o sa o folosesc pentru cartea mea care trebuie so fac la scoala

    RăspundeţiȘtergere
  2. mersi, e frumoasa, dar puteai sa adaugi si un text..
    T.c !

    RăspundeţiȘtergere
  3. SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR am luat 10++++


    RăspundeţiȘtergere

  4. naspa e cam mic da merge





    RăspundeţiȘtergere
  5. e asa si asa nu prea bun da ce sa fac ....

    RăspundeţiȘtergere
  6. Super copmunere ,pe compunerea asta am luat 10 mersii :*

    RăspundeţiȘtergere