joi, 4 martie 2010

Proprietatile Inmultirii

Proprietatile inmultirii sunt:

1. Comutativa: Indiferent de ordinea factorilor, inmultirea este tot aceeasi.

Exemplu: A x B = B x A

2.Asociativa: Inmultirea este tot aceeasi, chiar daca inmultesti doua numere din paranteza

Exemplu: (A x C) x D = A x (C x D)

3.Element neutru: Orice numar inmultit cu 1 este tot aceleasi

Exemplu: A x 1 = A
4.Distributiva: Un numar inmultit cu o suma este egal suma factorilor inmultiti fiecare cu numarul

Exemplu: 1. A x (B + C) = A x B  + A x C
              2. A x (B - C) =  Ax B - A x C

14 comentarii:

  1. stiu siu eu dar nu e prea greu pt un copil de 9 ani?

    RăspundeţiȘtergere
  2. implinesc 11 ani si imi place matematica. am participat la concursul "micul matematician"

    RăspundeţiȘtergere
  3. e foarte simpluu....succes copiilor,....;)

    RăspundeţiȘtergere
  4. foarte frumos site-ul acesta,bravo tie, Matei!!!

    RăspundeţiȘtergere
  5. E prea greu pentru clasa a treia.Vor invata si vor tine minte 3 saptamani,apoi vor uita.Sunt prea multe de invatat la scoala,prea multe detalii,asa incat copiii nu vor ramane nici macar cu esentialul.Asa s-a ajuns la situatia ca un absolvent de facultate nu stie unde se pune cratima si ca numele proprii se scriu cu litera mare.

    RăspundeţiȘtergere
  6. Parca am scris undeva ca am inceput clasa a V-a... Pe la clasa a treia abia am invatat inmultirea...
    Cred ca tine de absolvent si mai putin de sistemul de invatamant cum scrie si de ce nu stie sa scrie corect.

    RăspundeţiȘtergere
  7. Bravo Matei si tine-o tot asa

    RăspundeţiȘtergere
  8. Eu sunt cel mai bun din clasa la matematica imi place o stiu ca tatal nostru.IN loc imi place Ed.tehnologica , Religia , Sportul si etc. Eu va zic ca daca inveti ai sa ai un nume pretios in tara si nu e obligatoriu sa o uti in 3 saptamani

    RăspundeţiȘtergere
  9. Intradevar e simplu ariana...:D...Matei...si eu am participat anu trecut la micul matematician...si am luat punctajul maxim...a fost usor..Si anul acesta am aparut pe spatele cartii>:D<

    RăspundeţiȘtergere
  10. bravo dar proba inmultirii de ce nu-i pusa???

    RăspundeţiȘtergere
  11. dar pe ce clasa esti matei? si citi ani ai?

    RăspundeţiȘtergere
  12. tocmai ieri le-am repetat a 1 000 000 000 000 oara

    RăspundeţiȘtergere
  13. normal un copil de 9 ani ar trebui sa stie asta

    RăspundeţiȘtergere